Πολιτική Επιστροφών

1.Ακύρωση παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας την ίδια ημέρα που έγινε η καταχώρηση της.Θα πρέπει να μας ανακοινώσετε την επιθυμία σας για ακύρωση της παραγγελίας αποστέλλοντας email στο [email protected]

2.Επιστροφή προϊόντων

H Netvisor σας παρέχει την δυνατότητα επιστροφής προιόντων εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης της Netvisor με email στο [email protected]

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνεται με δελτίο αποστολής συνοδευόμενη από το νόμιμο παραστατικό και  το αντίγραφο της παραγγελίας.Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (όπως έχουν παραδοθεί) και στην αρχική τους συσκευασία. Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνει στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Netvisor.

 Nάξου 103, Αθήνα 1141

Σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.

Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη και το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία ενημέρωσης της Netvisor .

Επιστροφή προϊόντος με ζημία κατά τη μεταφορά του

Προτρέπουμε τους πελάτες μας κατά την ώρα  παραλαβής της παραγγελίας τους και πριν την υπογραφή τους, να  ελέγχουν την κατάστασης του δέματος και του προϊόντος και έπειτα να υπογράφουν ότι το προϊόν παραλήφθηκε καλώς.Αν η γνωστοποίηση της προκληθείσης ζημίας δε γίνει κατά την ημέρα της παραλαβής των εμπορευμάτων από την μεταφορική  η Netvisor αλλά και η μεταφορική εταιρία δεν φέρουν καμία ευθύνη για τις συνέπειες της παράδοσης των προιόντων.Στην περίπτωση της μη τήρησης της παραπάνω υποχρέωσης του πελάτη, θα λαμβάνεται ως δεδομένο ότι η ζημία έγινε μετά την παράδοση των εμπορευμάτων.

Επιστροφή προϊόντος εντός εγγύησης

Τα προϊόντα που συνοδεύονται από εγγύηση μπορούν να επιστραφούν στην Netvisor για οποιοδήποτε τεχνικό έλεγχο, στην περίπτωση που παρουσιαστεί δυσλειτουργία ή ελάττωμα κατά τη διάρκεια της εγγύησης τους. Στην εγγύηση δεν περιλαμβάνεται το software καθώς και οποιοδήποτε license .Το κόστος επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνει την εταιρία, ενώ το κόστος επαναποστολής, κατόπιν επιδιόρθωσης ή τεχνικού ελέγχου, επιβαρύνει τον πελάτη.Για να ισχύουν όλα τα παραπάνω ο πελάτης θα πρέπει να έχει εγκαταστήσει UPS καθώς και συστήματα προστασίας υπέρτασης στα προιόντα που παρέλαβε απο την Netvisor και να ακολουθεί πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή για την ορθή λειτουργία του προιόντος .Ο πελάτης θα πρέπει να έχει ενημερώσει γραπτώς για το είδος της δυσλειτουργίας ή ελαττώματος στο email [email protected]  πριν την οποιαδήποτε αποστολή.

Το προϊόν που  θα αποστέλλεται για έλεγχο πρέπει να συνοδεύεται από το νόμιμο παραστατικό (δελτίο αποστολής).Εαν το προιόν που έχει σταλεί για έλεγχο ή επιδιόρθωση δεν είναι δυνατόν να επισκευαστεί θα αντικαθίσταται είτε με ίδιο μοντέλο είτε αν δεν υπάρχει διαθέσιμο με προιόν εφάμιλλων δυνατοτήτων.

Σε περίπτωση που αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.

Καλάθι αγορών